Skip to content

Traškūs avinžirniai

Traškūs avinžirniai gali būti valgomi ir kaip užkandis, ir kaip atskiras patiekalas. Jie puikiai papuošia suneštinį stalą ar suteikia daugiau augalinių baltymų pagrindiniam patiekalui. Juos ypač mėgsta beieškantys sveikesnių alternatyvų bulvių ar kukurūzų traškučiams.

Traškūs avinžirniai gali būti ruošiami dvejopai. Ilgasis būdas, kada avinžirniai mirkomi, verdami, nusausinami ir tik tada šaunami į orkaitę. Trumpasis – kai traškūs avinžirniai gaminami iš konservuotų avinžirnių.

Receptas

  • 250 g džiovintų avinžirnių arba 2 indelių konservuotų
  • 1 šaukštas (su kaupu) Ghee sviesto / kokosų aliejaus
  • prieskonių: čili, kalendros, kumino, ciberžolės, imbiero, druskos, juodųjų pipirų
  • 0,3 citrinos sulčių

Tiek virtus, tiek konservuotos avinžirnius pirmiausiai nusausinti popieriniu rankšluosčiu. Kitu atveju jie gali sukepti taip, kad taps sunkiai kramtomi. Avinžirnius aplieti aliejumi ir pasirinktais prieskoniais. Rekomenduoju įtraukti bent keletą ankštinių virškinimą gerinančių prieskonių – imbiero, kumino, kalendros ar asafetidos. Išspausti citriną.

Viską išmaišyti ir suberti ant kepimo popieriumi padengtos skardos. Kepti iki 180 l. įkaitintoje orkaitėje apie 20-30 min. Po 15 min. pamaišyti. Avinžirniai turi gautis traškūs ir lengvai kramtomi.

Taip paruoštus avinžirnius galima laikyti šaldytuve keletą dienų. Juos lengva integruoti į patiekalus, vienas mano mėgstamiausių būdų – prie ryžių makaronų ir avokado.

avinžirniai

Pakomentuok pirmas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.