Skip to content

Ką aš gaminsiu karantino metu?

Smalsiai peržvelgiau, ką žymi grotažymė #karantinas Instagrame ir turiu pripažinti, kad žmonės iš naujo atrado miškus, pažintinius takus bei  prisiminė, kad patys moka kepti duoną ar pyragus. Daug kas skundžiasi padidėjusiu noru užkandžiauti. Primygtinai noriu priminti apie balansą ir tai, kad niekingai gautas kalorijas turi atsverti pilnavertis ir žalias maistas (kasdien!), kad būtume sveiki. Pati jau dėliojuos meniu, ką virtuvėje norėsiu išbandyti per artimiausias savaites. Įdomu? 

Žemiau aprašyti įkvėpimą toliau maitintis sveikai ir kartu nenuobodžiai suteikę receptai, gal įkvėps ir jus:

  • Naminis imbierinis limonadas. Tai ne tik imunitetą stiprinantis gėrimas, bet ir būdas suvartoti daugiau skysčių apskritai. Ingredientai – imbiero šaknis, citrinos, medus, karštas vanduo ar mineralinis vanduo su burbuliukais. Įkvėpimas iš: https://www.bluezones.com/recipe/ginger-lemonade/
  • Tahini padažas. Pavasarį natūraliai norisi daugiau žalumynų, o kad salotų neapriboti alyvuogių aliejumi ar medaus-garstyčių pagardais, pirmą kartą bandysiu sezamo pastą paversti padažu salotoms. Sezamai turi itin daug magnio ir kalcio, o Indijoje net vadinamos nemirtingumo (!)  sėklomis. Įtraukite juos į savo valgiaraštį ir jūs. Ingredientai: tahini pasta, citrina, česnakas, druska, augalinis pienas. Įkvėpimas iš: https://www.bluezones.com/recipe/lemon-tahini-herb-sauce/
  • Saldžius blynelius iš kukurūzų. Grynai dėl smalsumo ir vardan įvairovės. Ingredientai: kukūruzų miltai, spelta miltai, soda ir citrinos sultys (sodai nugesinti), augalinis pienas, druska, cinamonas, cukrus, mėlynių uogienė ir grietinė. Įkvėpimas iš: https://www.bluezones.com/recipe/blueberry-corn-cakes-recipe/
  • Baltųjų pupelių humusas. Ne kartą namuose esu gaminusi humusą iš avinžirnių, tačiau kadangi jų atsargos spintelėje ne kažin ką, naudosiu baltąsias. Spalvai pikantiškumo suteiks burokėlių milteliai. Ingredientai: gerai išvirtos baltos pupelės, česnakas, citrinų sultys, alyvuogių aliejus, druska, maltos kalendros arba kuminas, burokėlių milteliai.  Įkvėpimas iš: https://www.bluezones.com/recipe/white-bean-hummus-recipe/
  • Naminiai ledai su žirnių baltymais. Žirnių baltymų galiojimo trukmė į pabaigą, tad įdomu išbandyti juos naujame amplua. Ingredientai: šaldyti bananai, imbiero šaknis, datulės, žirnių baltymai, kakavos milteliai ir mėlynių uogienė dėl apetitingos spalvos. Įkvėpimas iš: https://www.bluezones.com/recipe/super-berry-protein-smoothie/
  • Kepintos soros su virtais burokėliais ir graikiniais riešutais. Soros yra puiki kruopa, kurią dažniausiai valgau košės pavidalu kaip saldų, riešutais pagardintą pusryčių patiekalą. Jei pavyks išsaugoti traškią sorų formą, tai turėtų tapti puikiu priedu burokėlių ir graikinių riešutų salotoms. Ingredientai: soros, burokėliai, gražgarstė, graikiniai riešutai, balzamiko padažas. Įkvėpimas iš: https://www.bluezones.com/recipe/millet-beet-apple-salad/
  • Lęšių virtinukai (gnocchi). Vasarą svečiuodamasi Lenkijoje ragavau koldūnų su lęšių įdaru, kurie buvo stebėtinai geri, tad tikiu ir šio recepto sėkme! Ingredientai: lęšiai, spelta miltai, kiaušinis, sviestas, druska, rozmarinai. Įkvėpimas iš: https://www.bluezones.com/recipe/lentil-gnocchi/

Jei karantinas užsitęs neilgai trukus sulauksite tęsinio.

 

 

 

 

Pakomentuok pirmas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.