Skip to content

Keptų brokolių troškinys

Ne visi žino, kad troškinti daržoves keptuvėje gali būti sveikiau nei jas apvirti vandenyje, nes tokiu būdu jos nepameta vandenyje tirpaus vitamino C. Todėl pristatau dar vieną maistines medžiagas tausojantį ir ypač lengvai paruošiamą patiekalą – keptų brokolių troškinys. Pati jį ruošiu visada, kai namuose užsilieka brokolis. Prie jo derančias daržoves be abejonės galima keisti ir derinti pagal save ar sezoną.

Vienai porcijai reikės:

  • 1/3 brokolio
  • 1/2 paprikos
  • ~80 g tofu
  • šiek tiek alyvuogių aliejaus
  • pagal skonį druskos
  • pipirų
  • ciberžolės
  • kumino
  • citrinos sulčių

Receptas:

Smulkiai supjaustytą brokolį ir papriką suberti į keptuvę su alyvuogių aliejumi ir kepinti po dangčiu apie 5-7 min ant nedidelės ugnies. Tada susmulkinti tofu ir suberti į troškinį. Pagardinti mėgiamais prieskoniais ir citrinos sultimis, galima įpilti šiek tiek vandens ir dar pakepinti po dangčiu. Kaip minėjau, priedai, prieskoniai ir sūris gali skirtis priklausomai nuo jūsų skonio ir siekiamų tikslų. Net jei ryšitės valgyti vien tik su prieskoniais paruoštą brokolį irgi bus labai skanu!

Kodėl brokolį verta ruošti tausojančiu būdu? Nes jis turi itin daug vitamino C, kuris tirpsta vandenyje. Todėl reikėtų virti arba labai trumpai (iki minutės) arba pakepinti aliejuje neaukštoje temperatūroje. Taip pat, brokolius verta valgyti visiems, kurie nori pakoreguoti kūno linijas, nes tai ne tik labai naudingas, bet ir itin mažai kalorijų turintis produktas.

brokolių troškinys

 

 

 

Pakomentuok pirmas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.