Skip to content

Saldžios soros su chia sėklomis

Sorų skonis švelnus, nepretenzingas, paruošimas greitas, todėl ši kruopa idealus pasirinkimas pusryčiams. Saldžių sorų patiekalą dažnai įtraukiu į ruošiamus mitybos planus sportuojantiems – skirtingos jo variacijos tinka tiek auginantiems masę, tiek ir norintiems numesti svorio. 

Sorų nauda sveikatai

Soros gali būti laikomos toje pačioje vertingų kruopų kategorijoje kaip grikiai, bolivinė balanda, sorgai ar avižos, kadangi neturi glitimo ir turi gana daug augalinių baltymų. Šiame recepte soras siūlau ruošti kartu su chia sėklomis, taip patiekalą praturtinsime papildomu kiekiu skaidulinių medžiagų, aukštos kokybės baltymais, vitaminais, mineralais, antioksidantais ir omega-3 riebiosiomis rūgštimis (ALA).

Soras būtina nuplauti

Net jei manote, kad nemėgstate sorų, visa paslaptis slypi jų paruošime. Tam, kad kruopos nesigautų karčios, jas reikia kruopščiai nuplauti po tekančiu vandeniu. Dar geresnis variantas – soras užmerkti iš vakaro ir kruopščiai nuplauti prieš ruošiant patiekalą.

Birios kruopos ar košė

Paruošimo trukmė priklauso nuo norimo rezultato – birios kruopos gaunasi jas verdant iki 15 min, o sorų košė – verdant ilgiau kaip 15 minučių.

Receptas 

Ingredientai (išeiga – 1 porcija):

saldžios soros

Paruošimas:

  • Nuplaukite soras po tekančiu vandeniu ir uždėkite virti (vandens rinkitės maždaug 2 kartus daugiau nei sorų).
  • Chia užpilkite su jogurtu. Jogurtą galima keisti kokosų, sojų ar kitu mėgstamu augaliniu pienu. Patarimas: jei jūsų pasirinktas jogurtas/pienas nesaldintas, saldumui suteikti rinkitės bananą, o jei jogurtas saldus – labiau patiekale tiks kiviai.
  • Kai soros baigs virti (apie 15 min) arba kai neliks vandens, sumaišykite visus ingredientus ir patiekite su kiviais.

saldzios soros

Pakomentuok pirmas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.